Onsdag

Var på babyrytmikavslutning idag. Lite ledsamt för jag kan inte fortsätta till hösten. Då drar ju skolan igång igen. (tyvärr) Sedan åkte jag och träffade Maria med Julia och Anna med Albin, lika gamla som min Albin. De lekte bra ihop men min Albin var lite stursk och lappade till Albin2 några gånger.

Hemma började jag fundera lite på packningen (på allvar) Har letat som en galning efter adaptern. Vi har två stycken och bägge är borta. Ser dem framför mig så jag tror inte de är långt borta. Maken bortrest över natten och jag känner paniken komma krypande. Har så nedrans rörigt i tvättstugan så jag vill bara gråta. :-( Men på fredag är han hemma och "ledig".

Måste fortsätta....ska lägga in fler låtar på MP3 spelaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0