Onsdag

Upp vid 8 och ut på stan vid 9. Gick och åt en smarrig frukost, toast med stekt potatis. Sedan gick delade vi på oss och Matilda och jag fick va för oss själva. Vi gick in i en massa roliga affärer. Försökte hålla i pengarna så gott det gick...(och det gick ganska så bra) Hittade en affär med Ralph Lauren barn. "Fyndade" några tröjor till lilleman. Väldigt bra pris om man jämför med hemma. (Eller vad vet jag? Har inte sett RL hemma.)

Vädret är grått och regnet hänger i luften. Inget som stör när man går inomhus. ;-)

När Matilda och jag kom till hotellet hade P och resten av barnen varit där i flera timmar! Vi vilade lite och sedan gick vi ut igen för att äta en bit mat. (Stannade till på GAP först) Hittade en Italiensk restaurang som verkade populär. När vi stod utanför och väntade på att vårt bord skulle bli färdigt, så såg jag en man, lätt rund under fötterna komma ut. Han gick fram till sin bil och körde iväg...Han körde runt och parkerade på ett annat ställe för när vi kom in i restaurangen så följde han och hans ännu mer överförfriskade fru efter oss och ville "klämma" på Albin. Tänk att möta dem när de skulle ut och köra hem sedan...Scary!!

Mätta och goa gick vi hem och la oss...

Vi poserar vid "Chicago River".
image58

image59

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0