Skärtorsdag

Började dagen med en promenad med stavarna och med Anna. Redan kl 9.30 kom vi iväg. Häääärligt, det ska bli vår "nya" grej! Nu ska det bli andra bullar...

Maken hemma idag. Så jag hade tusen grejer på min lilla lista...(men det blev inget av dem gjorda) Vi gjorde en storrensning i hallen och bland alla skor. Slängde ett helt gäng och kunde snabbt konstatera att Matilda inte hade några skor helt plötsligt. (bara vinterstövlar) Så P åkte in med henne och en kompis till stan och inhandlade ett par skor...(fastän vi sa "inga vita skor igen" så blev det ett par vita, men fina!)

Sedan var det konståkningsträning igen...jag och Patrik släppte av Matilda och gick sedan på en promenad i solen. (fast det blåste) Köpte en present till P:s kusin som fått barn och köpte godis på vägen.
Sen försökte jag att spela "The Sims". Det gick sådär. Antagligen har vi för lite minne kvar på datorn så allt vi gör tar en eeeevigheeeeet! Så det är liksom inget roligt att sitta och vänta. Men jag gjorde en familj, en par med en hund och en katt. Och så hann jag att börja bygga huset. Hade en Idé om ett hus för ett tag sedan, men nu kom jag inte på hur jag ville ha det. Dottern tyckte att jag gjorde en tråkig familj, att de hade tråkiga kläder...När hon spelar så gör hon Aliens som inte ser riktigt kloka ut, haha! Och så ska det alltid vara ett helt gäng som bor i nåt slags kollektiv...Inget för mig, det är alldeles för många att hålla reda på. Ska fortsätta i morgon!

På kvällen var det så dåligt på tv:n så vi plöjde igenom ett antal "Vänner" avsnitt från boxen...skoj!

Börjar få resfeber nu...Det är bara lite drygt två veckor kvar...vill börja packa nu!!! Måste ha en ny jacka! Var ska jag köpa den...har sett en på H&M som jag är lite sugen på. Måste bara få tid att beställa den...det tar typ lika lång tid som att skriva det här...Alltså ingen bra ursäkt. ;-)

Dagens bild: Allt för att mamma ska få laga mat ifred!

image42

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0