Bra dag idag!

Ja, egentligen  började "den bra dagen" igår då jag (äntligen) åkte och hälsade på min morbror. Han och hans fru flyttade isär för 3 veckor sedan. Sedan den dagen har jag haft dåligt samvete för att jag inte varesig har ringt eller åkt förbi...Men dagarna går ju så förbaskat snabbt och jag har en tendens att skjuta upp saker. Men i går som sagt ringde jag och han blev jätteglad. Köpte med mig fika, Albin slocknade så vi kunde sitta ute och fika i lugn och ro. Min morbror har MS och har svårt att röra sig så jag hjälpte han att städa lite. Tror nog att han tyckte det var toppen!

I dag har Albin och jag varit på dagis. Jag fick gå iväg en timme och Albin brydde sig inte ett dugg. När jag kom tillbaka tittade han knappt på mig. Sedan fick vi stanna över lunchen. Albin tyckte maten var jättegod. Det var "Ängasoppa" och det mesta hamnade i haklappen då jag som god pedagog lät han äta själv. (Ojoj, måste jobba med min "fläckfobi") *S*

Har lagt upp nya auktioner på Tradera också...

http://www.tradera.com/category/auctionlist.aspx?ftgnr=570045

Dagens bild:


Så här kan det se ut när jag äter....

image129

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad skönt att Albin verkar trivas på dagis! Det blir inga problem!!! När börjar din skola? Kram Lisa

2007-08-23 @ 07:58:50
Postat av: Helena

Den börjar den 3:e sept. Längtar faktiskt lite nu...

2007-08-23 @ 11:01:54
URL: http://butterflymom71.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0