Söndag!

Jobbade ett 10 timmars pass idag. I morgon börjar 5 dagars ledighet. När jag höll på att låsa på jobbet så såg jag att det brann vid en skola inte långt ifrån. Skickade dit Patrik, som kommit för att hämta mig. Det brann i en container på skolgården och Patrik ringde SOS alarm. Hehe, när han ringde så blev han placerad i telefonkö. Sedan svarade en smått stressad person  som inte visste nåt om vart det brann någonstans. Vaddå, Kungälv?? Hur stavar ni det, typ? :-)

Vi stannade kvar och inväntade brandkåren. (klockan var strax innan 23) Jag kom på att jag såg 4 killar komma springades därifrån precis innan vi upptäckte att det brann. Hmmm, mycket skumt. Talade om det för en av brandmännen. Det stod ett gäng killar och tittade på och han frågade om det kunde vara nån av dem. Oj, vad svårt det är att komma ihåg. Jag såg ju dem innan vi upptäckte branden, så jag kopplade inte ihop dem då med den.

Spännande saker det händer här i krokarna...

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Har du sett filmen "Pledge this" med Paris Hilton?
Det har vi...läs om den på TheGuide!

2007-08-13 @ 20:59:44
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0