GOD JUL...

Nu är det jul igen...

Sitter här och skriver på min julklapp...En egen bärbar dator, en LG E200, rosa och jättefin! Blev så himla glad. Helt oväntat också då maken och jag egentligen inte byter julklappar med varandra. Men för några dagar sedan "hintade" han att han hade en "liten" julklapp till mig. Fick lite panik men fick i a f köpt en julklapp till han också. (Ett träningskort, som han ville ha...)

Barnen fick också morgonjulklappar. Matilda fick The Sims, "Året runt". (fast jag köpte fel, skulle köpt "Jorden runt", men fick hjärnsläpp i affären. Fabian fick ett spel till PS2, så nu har de att göra en stund till vi ska åka iväg.
Ska bara till graven och tända ett ljus för mamma och så till grannen och byta lite julklappar. Kl 15 ska vi vara hos svärisarna, som vanligt. Det ska bli skönt att få sätta sig och koppla av...

God Jul allihopa!

Ps! Ska lägga ut en bild på min nya "leksak" senare. Ds!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0