Mätt...

I dag börjar jullovet! Började dagen med att baka lussekatter (igen) Hade ingredienser hemma så det var lika bra att baka på.... Den här gången gjorde jag STORA lussekatter. Gör alltid små annars. De blev fina.

Hämtade ungarna från skolan kl 12 och sedan åkte vi till Liseberg och åt julbord. P bjöd sina anställda och vi var hela 43 stycken med respektive och barn. Gott var det men jag har totalt förätit mig nu på julmat. Får inte ner en sillbit mer. Det är faktiskt värre med den varma maten. Har ätit julbord två gånger nu på en vecka och så kommer julafton och då ska man äta en gång till...Bläääää!

Nu ska jag vara ledig i någon vecka eller så...sedan dax att börja tänka på skolarbete igen. Inlämning av exjobb den 7 januari...är det inte underbart?

Jag ser framemot att få leka med en av Matildas julklappar hon kommer att få...(säger inte här och nu vad jag syftar på...)

Är nästan klar med julklapparna nu. Ska in till Göteborg i morgon och ta det sista. Har varit där och förkollat lite, så i morgon är det bara att slå till...hehe...

God Jul till er alla om jag inte skriver mer här innan julafton. :-)

Förresten, vi har köpt ny kamera (kanske jag har sagt innan)
Här kommer äntligen lite nya bilder!


Sagoslottet på Liseberg...
image149


Ha ha, rolig bild...så här på fredagskvällen...
image150


Kan inte låta bli...På sötnosen!
image152

sista bilden:

image153

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0