Slut på jul...

Alltid så här efteråt längtar jag till "normalt" liv igen. Är så himla trött på julmat, slö och slapphet. Nu vill jag att våren ska komma fort.

Har sovit hos svärföräldrarna i två nätter. Kom hem nu i em. Det har varit mycket trevligt. Vi har ätit och druckit gott, spelat spel och sent i går kväll badade vi i poolen ute på altanen med regnet smattrande i ansiktet. (Men varmt och gott i poolen)

Nu på kvällen har vi smällt i oss pizza (precis vad vi inte behövde) . Chokladasken är snart uppäten och jag spyr bara någon säger sill och köttbullar!! Tur att det är ett helt år kvar tills nästa gång julmaten kommer fram igen. Är lite uttråkad, vet inte vad jag vill göra. Har lånat två filmer från jobbet. Väntar på stora sonen som är på bio med kompis idag innan vi sätter på filmerna. Men jag kommer att somna, det känner jag på mig. Är lite trött...


Min nya "leksak". :-)
image156

image157

Tillslut vågade jag sitta i knät på tomten...
image158

Finns det några snälla barn?

image159

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0