Dagens framsteg!

Dagens framsteg!

Lilleman kan lägga i klossarna i "giraffen"! Duktig kille! *Mamma älska!*

Har ändrat min layout här som ni säkert har märkt. Är inte "hjärtatypen" utan gillar enklare stil.
Satt uppe till kl 03.30 i morse och pillade med min blogg.

Albin är fortfarande jätte förkyld och har lite feber. Jag längtar uuuut! Vill träffa folk! Men det blir till att stanna hemma och är man hemma måste man städa hela tiden. Jag tror inte att jag gör något annat än städar - och kastar saker. Det har jag blivit  bättre på. Men av någon konstig anledning finns det lika mycket kvar ändå. Önskar att det stod en stor kontainer här utanför huset så man bara kunde dumpa ner skiten i. Men nu samlar vi allt i påsar som sedan ställs undan i källaren eller i garaget eller i tvättstugan i väntan på bortforsling. I allra värsta fall när det har gått några månader så råkar man kika ner i kassarna och upptäcka att "där ligger ju den saken...hmmm, den kanske jag behöver i allafall? Jag tar upp den och lägger den här i garderoben utifallatt", typ.

Hade en mini 40-års kris i morse! (fyller om 4 år)
Tänk, snart kommer man in i klimakteriet!!!
I bästa fall har jag levt i halva mitt liv nu. (vi blir inte så gamla i vår släkt)
Snart hamnar jag i de åren då man har störst risk att drabbas av cancer.
Usch, har en jätte cancerångest. :-(

Har inte shoppat nåt på länge...måste vara därför jag är deppig. ;-)
Tänk om jag  hade några tusenlappar över nu, då skulle jag köpa mig något fint!!

Hej så länge!

159953-7

Men det är tur vi har städhjälp! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0