Fredag igen

Vad veckan har gått fort! Maken var hemma idag och vi städade ut julen. Lite vemodigt, men samtidigt skönt. Det känns ju inte precis som om det har varit jul. Fattas bara nu att vintern kommer med stormsteg och dröjer sig kvar allt för länge, typ till april.

Jag har lite dåligt samvete för det jag skrev häromdagen om att rensa lite i bekantskapskretsen. En kompis till mig var lite rädd att det var henne jag menade. (Ja du, Milla ;-) ) Men, jag säger så här: TIll alla er som jag har pratat med under, låt oss säga de senaste åren. Det är inte er jag menar!! Om ni kikar in här på min blogg för att ni har kommit över den åtråvärda adressen, är det definitivt inte ni. Nej, jag menar ytligt bekanta, tex kompisars kompisar som man kanske träffat någon gång på nån fest och fattat tycke för. Jag har en benägenhet att fastna för intressanta personer, speciellt om de har något gemensamt med mig, tex nåt intresse eller hobby. Ja, det låter väl bra, kan man tycka...men grejen är att bara för den sakens skull kan man inte hålla kontakten och umgås med alla! Äsch, nu trasslar jag snart in mig i långa komplicerade förklaringar. Jag ger upp!!

Nu ska jag försöka sova. En intensiv morgon väntar i morgon. Match, samling kl 8.45.

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Milla

Ja det var skönt att du inte menade mig....Trist att du fått ångest ang shoppingen....ska du lämna tillbaks nåt?
Ska du till Po.p rean imorrn? om du ska till Stenungsund hör av dig.

2007-01-13 @ 16:57:45
Postat av: Helena

Nej, jag ska inte lämna tillbaka något från Mexx, men däremot lite av det jag köpte i måndags. Bh:na passade inte så bra så de lämnade jag tillbaka.

Kram!

2007-01-14 @ 00:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0