Måndag

Upp kl 7. Skönt att äntligen få normala vanor. Det är så härligt att komma upp tidigt ur sängen. Milla och jag åkte till Stenungsund och kikade lite i affärer, främst på Po.p rean.  Plockade först åt mig lite kläder (främst byxor) till Albin. Fick sedan syn på kläder till de stora barnen. Ändrade mig, kände inte för att shoppa till lilleman. Han har så himla mycket kläder. Shoppade en tröja till Matilda och ett par jeans till Fabian. Känner mig nöjd över mig själv. :-) Sedan åt vi Taco/pasta/pizza buffé. (usch, va osunt) 

Lugn och skön kväll...inget stort har hänt. Har känt mig lugn och tillfreds nu i några dagar. Inga stora utbrott på barnen (eller på maken) . Albin är hur go och rolig som helst.

Ska nu gå och lägga mig.

Nattinatti...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0