Måndag

Konstigt med sömnen i natt. Maken jobbade hemma hela dagen igår, som sagt och ända fram till kl 01.30. Då gjorde han sig en kopp kaffe och sedan åkte han in till jobbet för att skriva ut några papper. Dessa papper skulle han sedan köra och lämna drygt 20 mil bort, men orkade inte, så han budade ner papperna istället. *skönt* Han kom hem igen vid 5-tiden. Sov sedan mellan 6-12. Jag somnade om på morgonen och vaknade också 12.

Lunchgästerna (Lotta och Camilla) kom kl 14. Vi tjötade och hade det trevligt. De gick vid 16.30.

Morfar (min pappa alltså) tog Fabian till bandy träning. *tack!!* Sedan passade han Albin en stund medan jag hämtade Matilda. Albin gillar sin morfar! :-)

Inget mer skoj hände sedan. Åkte och handlade på kvällen inför i morgon.

Maken och jag plöjde sedan igenom ett antal "Vänneravsnitt" :-)

Hejhej!

Ps! Ni kanske märker att jag är rätt fixerad vid klockslag? Det har jag ärvt efter min mamma, kanske? Ds!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack för igår! Jättetrevligt och god mat!!!
Tur att Mathilda kom till rätta! Vart hade hon rymt???

Kram, L8

2007-01-30 @ 13:13:54
Postat av: Helena

Tack själv!

Matilda hade åkt med en kompis hem (till Hålta) hon ringde vid 16.30. Grrrrr! Så jag fick ta ut bilen och hämta henne.
Kram!

2007-01-31 @ 09:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0