Akupunktur!!

Har varit hos sjukgymnasten idag och fått akupunktur för min "tennisarm". Min ord sjukgymn. är på semester så jag fick en annan idag. Åh, Jesus, vilken skillnad det var. Hon jag hade idag var "gammal i gamet", hon var mera brysk så att säga. Körde ner nålarna svin långt och pumpade dem upp och ner...Ihhhhhhh! Marie brukar  bara sätta i dem försiktigt (4 st) och sedan kommer hon in en gång efter ca 10 min för att snurra lite på dem. De senaste gångerna har hon kopplat ström till nålarna. Dagens Donna satte 6 nålar (men ingen ström) Jag kunde inte bläddra i tidningen för det gjorde ont. Hmmm, hoppas det onda snart går över. ;-)

Väntar nu på att maken ska åka till barnen som är hos svärföräldrarna...Albin och jag ska vara ensamna inatt. (mysigt) Jag är ledig nu i 5 dagar och det är Wunderbart!! I går var vi över till grannarna och spelade TP. Jag och Patrik var ett superteam och vann!!!! Jag har nog aldrig varit så bra som jag var då. (Trots en antal drinkar, eller så var det därför...)

Har ätit Sushi idag och snart blir det kaffe!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0