Jobbat...

Uäääähhh, gääääääsp! Fick ställa klockan på 5 i morse och kan meddela att det vara seeegt som kola att gå upp. I går skulle jag vara duktig och lägga mig tidigt. Började borsta tänderna strax efter kl 22 och 22.30 låg jag och lilleman och storeman (brorsan alltså) i sängen. Maken kom från jobbet precis då också. Men lilleman var piggelin och ville inte ligga stilla. Det tog en bra stund innan han slocknade. Då hade maken gått ner till undervåningen och satt på en "Vänner" DVD. Jag låg i säkert en timme och lyssnade till alla skämt och pålagda skratt. (Hmm, vad töntigt det låter med skratten egentligen. Inget man direkt tänker på när man tittar. Men det är samma skratt hela tiden. I alla avsnitt, tänk på det nästa gång)

På jobbet gick det bra. Bara några småsaker kvar att lära. När jag kom hem på em så var jag tvungen att gå och lägga mig en stund...

I morgon blir det tidigt igen så jag hoppas jag kan somna i natt.

:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0