Ledsen...

faaan, va less jag blir...(på mig själv)
Att jag inte kan ge svar på tal. För några timmar sedan ringde vår kontaktperson på banken upp oss. Vi hade sökt henne ang en sak. Jag fick mer eller mindre en utskällning av henne. Hon tyckte vi var slarviga med vårt sparande. Hmm, lätt att spara när man går på mammapeng och dessutom tog dagarna slut och jag får inte första lönen förrän en månad senare. Grrrr! Det ska hon skita i. Men snäll och väluppfostrad som jag är så lät jag mig hunsas. (stavas?) "Javisst. Det ska vi tänka på. Okej, säger du så då..." Efteråt blev jag jätteledsen. Storgrinade och ringde maken som blev arg. På henne. För fasen, jag är 36 år och inte 18. Dax att byta bank?

Tröstar mig med nya numret av "Mama" som damp ner i brevlådan idag. Har samlat streckkoder från Nestlé och får "Mama" i 6 månader!! Yummie!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Vilken kärring...undra varför man alltid kommer på i efterhand allt man skulle säga...Prenumeration på Mama låter najs :-) Gäller dt erbjudandet fortfarande?

2007-07-08 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0