Varmt...

Nu har sommaren kommit!! Det var på tiden! Vi har haft ca 27-28 grader idag. Men det fläktar lite så det är inte olidligt. Hade planer på att åka in till Göteborg idag men det tog emot lite så jag blev hemma. Grannen kom över på fika på fm och sen somnade Albin så gott så jag bestämde mig för att åka in i morgon istället.

Jag och Albin har haft en underbar dag idag. Vi har lekt, legat och sovit utomhus och tagit en cykeltur runt området. Åka bakpå cykeln älskar han. :-)

Matilda har varit iväg med sitt fotbollslag och träffat Kopparberg/Göteborgs FC. De vann ju den träffen när det var "hejarklackstävling" i helgen. Det var en lyckad och kul träff.

Dagens bild (tagen i förrgår):
Grillkväll på Aröd (Kode) med Matildas klass.
Albin och Matilda.

image98


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0