Fredag

Oj, vilken dag!!

Barnen hemma idag pga studiedag. Maken och jag åkte till stan och beställde vår efterlängtade resa till Chicago!! Den 21:a april åker vi hela familjen. Det ska bli så roligt att få åka tillbaka och bla få träffa släkten. *glad*

Sedan var jag och besiktiga bilen. De måste ha haft väldigt lite att göra där. Var där några minuter innan utsatt tid och så fort jag hade knappat in regnr på bilen så vart det min tur. Sedan var de typ 6-8 pers på två bilar. Jag var klar på 10 minuter! U a också!!

Sedan åkte vi hem och berättade om resan för barnen som blev jätteglada.

Åt sushi (barnen åt wokat) Det är ju faktiskt riktigt gott!

Vart helt nipprig på kvällen bakade lite. En limpa och kesobullar blev det. Ringde till USA också och meddelade dem att vi kommer snart. Tur att jag hade druckit några glas vin för engelskan gick hyfsat. :-)

Det var allt för idag!

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0