Fredag

Nyss hemkommen från Malmö. Vi hade det riktigt trevligt. Soligt och fint! Gick upp tidigt och begav oss till hotellets frukost buffé. Lööööööv frukost buffé. Vill ta allt! Det blev en salig blandning med äggröra, kokt ägg, yoghurt med olika torkade frukter, fralla, melonskivor, kaffe och färskpressad apelsin juice. Inte äter man sådan frulle hemma.
Albin var på soligt humör och charmade hotellgästerna.

Efter frukosten gick maken iväg på möte och jag och Albin upp på rummet och sov lite. P väckte oss vid 11-tiden när han kom tillbaka. Vi gjorde oss iordning och gick ut på stan. Strosade omkring lite innan vi gick och åt lunch på "Årstiderna". En skitflott restaurang där billigaste lunchen kostade 100 spänn. Ångrade mig nästan att vi gick in dit. Kände det nästan som om barnfamiljer inte hörde hemma där. Albin tröttnade ganska så snabbt och satt och tjoa. Vi åt snabbt och sedan gick vi.

Ut på stan igen och tittade i alla möjliga affärer. Var sugen på att köpa något, men lyckades hålla mig. Köpte faktiskt inte något!! Vill spara till vår resa. *stolt*

När vi var nöjda med centum, så åkte vi till "Turning Torso". På vägen dit så tankade vi bilen. När P hade tankat klart så hoppade han in i bilen och körde. Albin skrek så det var lite bråttom. När vi hade kört en bit så ringde min mobil. En skånsk röst frågade efter maken. Konstigt tänkte jag. Haha, det visade sig att vi hade stuckit från bensinnotan. Piiiiinsamt!!! "Vi kommer om 5 minuter" sa maken.

Stannade till som hastigast vi "Turning Torso", köpte en cappuccino och sedan åkte vi hemåt. Var hemma kl 20.

En liten trevlig utflykt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0