Onsdag

Lilleman vaknade alldeles för tidigt i morse. Det var bara att pallra sig upp. Sedan fick jag en olustkänsla som visade sig vara befogat. Tittade ut på altanen och såg att kaninburens lock hade blåst upp. Nu var det bara att hoppas att kaninerna var kvar i buren. De brukar inte vara sena med att hoppa ur. Jag var i valet och kvalet i natt om jag skulle gå ut och lägga på den tunga stenen, men jag orkade inte (Och vågade inte heller för den delen. Det ryktas om varg i området.) Men två dyngsura kaniner satt kvar i buren och jag fick snällt städa ur hela buren endast iklädd en lång t-shirt. Brrrrr! Klockan var då 6.45!

Skickade ett styck barn till skolan. Den andra var hemma i dag med. Lilleman har varit supergnällig och jättesjuk idag. Har fått bära runt på honom hela dagen. Det tar på psyket. Nu vill jag snart komma ut på en promenad. Undrar om svärmor kommer förbi i morgon?

Maken kom hem vid 22- tiden i kväll. Jag var inte sen med att lämpa över feberhet bebis till honom + nattning av två stora också. I morgon och i övermorgon är det studiedag så det innebär att barnen är hemma och också att jag får ännu mindre tid för mig själv. Usch, vad jag låter ego, men jag har vissa behov...så är det bara.

Dagens bild:

Mamma fixar frissan med dammsugaren!

image25

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0