Tisdag

Gääääsp! Var jättetrött när jag gick upp idag. Längtade bara efter att få gå och lägga mig igen. Kl 9 gick Albin och jag trappan upp till sovrummet....oooh la la. Sov till kl 11.30, skönt!

Sedan kom pappa förbi och pratade lite. Albin grinig, vill inte sitta själv och leka. Han vill inte äta heller. Fick lurat i honom lite mat...typ, en sked matpuré och en sked efterrätt. Sedan blandade jag mat och efterrätt på samma sked. Funkade ganska så bra, tills han genomskådade det hela.

Provade sedan en ny maträtt: Quinoa sallad med kyckling. Barnen tyckte det var gott. Åkte med M till konståkningen. Hämtade sedan F hos en kompis för att ta barnen till Expert för passfotografering. Men de tog inte passkort där, det gör bara Polisen. Det blir att åka iväg i morgon igen. Typiskt!!
Handlade på Maxi. Konstigt, det blir alltid så dyrt när barnen är med och handlar. Det blir ofta dubbelt också. Haha.

Maken hemma när vi kom hem. Lugnt och skönt på kvällen. Tittar på "American Idol". Va många knäppa folk det finns egentligen. Hehe. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0