Torsdag

Hmmm, undra om det är någon som läser min blogg? Skulle vara roligt om jag fick lite fler kommentarer. Hur gör "stor-bloggarna" egentligen för att få många läsare? Tror nog att det är bilderna som drar. Modebilder ska det vara. Men för en stressad småbarnsmamma är det svårt att få tiden att räcka till till att leta upp bilder på Internet för att sedan lägga till dem i bloggen...pust. Jag kan bjuda på lite bilder från här hemifrån. Mest på lilleman då. Stora sonen vill inte att jag skriver ut hans namn, än mindre vara med på bild. Dottern vill att jag skriver ut namnet och är gärna vara med på bild. Maken har inga åsikter. :-)

Sitter här och "lyxar" mig lite framför datorn. Albin sover och jag väntar på att kaffet ska rinna ner. Solen skiner, håret ligger bra idag och jag känner mig lycklig!

Så här kommer en bild på min minsta och min största kille, hihi!

image31

Kommentarer
Postat av: Milla

Jag är en trogen läsare av din blogg :-)

2007-03-22 @ 14:14:37
Postat av: Anonym

Åh, man tackar!! :-)

2007-03-22 @ 17:19:53
Postat av: Ulrika

Me 2!

2007-03-23 @ 22:17:01
URL: http://ulrikasarnblom.spaces.live.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0