Lite shopping!!

Bestämde mig för att åka in till stan idag för att bara strosa lite. Men Albin och jag hade det så mysigt i sängen att klockan drog iväg...vi kom inte iväg förrän vid 12. Hade inte bestämt mig riktigt vart jag skulle köra. Strax innan avfarten till Backplan hörde jag på radion där "mix megapol, radiocity" körde tävlingen "jagad". De misstänkte då att den jagade befann sig vid Leklandet på Backaplan. Blev nyfiken och svängde av motorvägen. Parkerade utanför Leklandet men klev aldrig ur för överallt sprang det folk och jagade. Folk letade i buskarna, bakom saker och nästan i soptunnorna...tyckte det nästan kändes töntigt så jag åkte...Men 60000 kr hade suttit fiiiint. Undra vart han var någonstans?

Ut på motorvägen igen och bestämde mig för att köra mot Allum i Partille. Lätt att parkera! Albin och jag kollade lite i affärer innan vi gick för att köpa en kopp kaffe. På serveringen träffade jag en kompis (För det är vi väl? ;-) ) Tog en sallad i stället för en bulle...ståndaktigt, eller hur?? En mega stor sallad med skit mycket fetaost på...säkert värre än en bulle... :-( Sedan gick jag till H&M för jag hittade en kupong om 20% rabatt på byxor som jag bara var tvungen att utnyttja. Släppte ner Albin på golvet och han var verkligen i sitt esse. Han sprang runt och busade som bara den. Klämde på Bh:ar och slängde ner solbrillor på golvet...ajajajaj. När jag tog honom i armen så kastade han sig på golvet och stretade emot. När jag stod i provrummet så slank han ut under dörren och jag fick precis tag i honom. Det hade varit snyggt om han hade hunnit smita när jag stod där i bara mässingen hehe.

Stannade inte så länge utan åkte hem och lagade lite mat åt mina stora kottar. En skulle på fotbollsträning så det var bråttom... Men jag hann ju såklart inte få maten färdig innan så det fick bli mackor...stackarn.

Städade ur kaninburarna som vi har i trädgården. Förr var ju båda kaninerna i samma bur men efter ett slagsmål som slutade hos veterinären fick vi separera dem. Så det innebär att det numera är två burar som ska städas. Och det är ju såklart jag som får göra det. Testade att föra dem samman idag men de blev alldeles stissiga så det gick inte. Men rent blev det iaf.

Maken i Stockholm, kom hem sent...Puh och pust...hade det städat och fint på köksbänken i säkert 20 minuter. Nu ligger det saker överallt igen. Albin kastade ut alla legobitar på golvet, en efter en...Jaja, vi tar det i morgon...

Nattinatti!

Vill bara visa:
Tvättstugan innan städning!

image92

Tvättstugan efter städning...(det är inte jag som har städat)
image93

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Så fint hade jag det också i min tvättstuga. När vi skulle ha husvisning :-D

2007-05-31 @ 22:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0