Morsdags önskan

...Det är inte ofta jag kommer på bra saker att önska sig när det är morsdag eller t o m till födelsedag. Men idag har jag fått lite tips när jag läste morgontidningen!

Min önskelista:

* Massage....Såg att de hade ett erbjudande i vår lokaltidning. 295 kr för 30 min massage. Superbilligt!! Det var evigheter sedan jag blev masserad...(makens massage räknas inte) ;-)

* (och hör här...) Jag vill anlita en "personal shopper". Läste om Ebba som är personal shopper på NK. Hon tar 1100 kr/ timme. Då gör hon en ananlys på vilken person du är, i vilka kretsar man rör sig i, till vilket sammanhang man ska ha kläderna i + mycket mer!! Svindyrt, så till Morsdagspresent blir det ju inte, men man kan väl alltid drömma lite. Men för min del hade det varit en lättnad. Jag vet på ett ungefär hur jag skulle vilja se ut, men jag kan inte "få till det". Ska verkligen anlita en sådan någon gång innan jag dör.

Nu ska jag gå till läkaren för och kolla om det är allergi jag har eller om det är något annat fel på mig..

Ha det!

image82

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0