Sen lördag natt eller tidig söndag morgon...

Nyss hemkommen från en grymt rolig 40-års fest. Jättetrevligt verkligen! Lärde känna två "nya" par som var jättetrevliga och som jag hoppas vi kommer träffa igen. Det var min kusins "man" (sambo) som hade äran att fylla 40 och festen hölls i en bygdegård låååångt ute på landet...
Pappa körde hem oss och jag konstaterade att det var längesedan han körde hem mig från en fest, hihi.

Dagarna som gått....

I torsdag sov jag och Albin middag mellan 9.30-12.30 och sedan jobbade jag mellan kl 15- 22-15. Inte mycket gjort hemma alltså...

I fredags jobbade jag mellan kl 10-17. Det går riktigt bra nu, riktigt bra faktiskt för jag får låna hem filmer gratis, hihi...*ett extra plus*

Lånade hem två filmer, eller rättare sagt så lånade Matilda hem en av filmerna. Vi kollade på dem på kvällen och givelvis lyckades jag somna precis i sluttampen...

I dag lördag väckte telefonen oss kl 10.10 och Fabians kompis mamma undrade om F skulle komma på fotbollsträningen som börjat kl 10. Hade totalt glömt av att de bytt dag från söndag till lördag...F ville ju såklart gå och han rusade ur sängen och svepte i sig frukosten...*pustar*

Jag åkte in till vår lilla stad och köpte födelsedagspresent till i kväll...(+ lite nytt smink... det gamla är jääääättegammalt) När jag kom hem hann jag bara göra lite Tacos innan svärmor kom för att hämta barnen. De ska sova hos farmor och farfar i natt...lille plutten ska sova borta för första gången...men det går säkert bra.

(Och jag är egentligen alldeles för onykter för att kunna skriva det här...)

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0