Slarvigt

av mig att inte ha skrivit på länge. Men dagarna flyger förbi och jag får inte gjort hälften av allt jag skulle vilja göra. Jag har en massa planer och inspirationen ligger på topp. Men tyvärr....med en liten 1-åring som är inne i någon slags klängperiod (men f ö ett riktigt charmtroll) är det svårt att få en stund över åt sig själv. Sedan har jag jobbat lite grann, vilket är jätteroligt!

I dag har vi inget planerat förrän kl 14.30 ca. Då kommer en kompis med liten kille hit och ska fika/luncha. Hmm, det innebär att jag måste planera in mat...Ajdå...:-(

Nu är kläng-Albin trött...ska gå upp och lägga oss lite.

Ska försöka skriva lite mer sedan och berätta om vad vi har gjort i helgen.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0