Uppdatering...

En jobbig period har jag bakom mig nu. Mycket med skolan och med hemmet. En tenta på fredag har jag och den börjar jag bli lite orolig för nu. :-(

I går gick jag på stan med endast 11.50 på kontot. Det var ingen kul upplevelse. Det finns så mycket snyggt ute i affärerna nu. Hög tid att börja tänka på julklappar. Har inte en susning, tyvärr.
Grämer mig fortfarande att mannen jag mötte hann plocka upp de två hundralapparna någon hade tappat på marken före mig. Grrrr! Lite taskigt för den som tappat dem, men man får faktiskt hålla i sina pengar, eller hur?

Vad ska vi göra i kväll då? Är lite sällskapssjuk. Det är ju match i kväll också. EM- kval, Sverige- Spanien. Den måsta man ju se på.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0