Läkarbesök...

Var hos farbror doktorn idag för att kolla upp vad det är som gör ont i mitt bröst. Har haft ont i säkert ett halvår och fruktat det värsta...CANCER!! Men läkaren hittade inget annat än en något förstorad muskel runt bröstet. Troligen en inflammation. Hem och käka Ipren + alvedon (tillsammans?!) Nåja, det känns mycket bättre nu så nu kan jag förhoppningsvis släppa onda tankar.

Nu ska jag iväg och intervjua en rektor här på barnens skola (inför ett skolarbete). Sedan väntar jag hem min lille plutt. Han kommer med farmor nu i kväll. Förkyld med ev feber har han och det passar ju bra nu när jag har så himla mycket att göra. :-( (Men mamma längtar!!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0