CSN!!!

Oj, det känns som jag inte gör något annat än klagar...MEN vad sysslar CSN med?

Idag bestämde jag mig för att kolla upp varför jag inte har fått någon utbetalning än. Det kan ta upp till en vecka från det man registrerar sig tills pengarna kommer. Nu har det gått 9 dagar! Ringde CSN och då säger människan att jag av avregistrerad från Universitetet. Alltså, de har fått uppgifter om att jag har avbrutit studierna!! Jag fattar ingenting. Jag har varit där, kryssat i mitt namn på en lista, precis som man skulle göra. Det gjorde jag den 3 sept. De säger de fått uppgiften den 5 sept. Grrrrr!

Arg som ett bi ringer jag till Universitetet. Blev (som förra gångerna) kopplad hit och dit. Tillslut mailar jag studierektorn. Får till svar att jag visst är registrerad. De förstår inte heller vad som skett. Kan det vara så svårt att få pengarna?

Naja, i morgon får jag ringa CSN igen och be dem uppdatera lite. Det hänger säkert ihop med att jag inte fanns med på listan från början.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0