Fooooore!

Haha, idag åkte Sussi och jag ut och slog lite på golfbanan. (Vågar inte stava till "driving ranch", hehe)har inte varit ute på ett år och då bara en gång. De första 40 bollarna flög åt pipsvängen. Men sen fick jag flyt. Sussi träffade i a f bollen. Jag gjorde mest luftsvingar eller snedträffar. Men kul var det...

Resultat: En blodblåsa och ett skavsår på fingret!. :-)


Annars idag:

Fick sovmorgon. Patrik lämnade Albin på dagis och jag somnade om. Drömde jättekonstigt. (Det var längesedan) Gick upp kl 10. Satt och skrev på mitt skolarbete och skickade in det kl 12. *sköööönt*
Lullade sedan omkring och donade lite. :-)

Kommentarer
Postat av: Susanna

Åh vilken skön dag. Man kan verkligen behöva sov morgon lite då och då. Undrar just när min ska komma :-) Kram!

2007-09-26 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0