Stress...

Jag har gått 1½ vecka i skolan och har redan fått stress relaterade symptomer som hjärtklappning, susningar i örat och känsla av "på väg att bli tokig"...Gaaah, hade en diskussion med maken för en stund sedan om att jag tyckte jag inte hann med...Han tycker att jag ska lägga allt det andra åt sidan och bara koncentrera mig på att läsa. Men vem ska göra det jag lägger åt sidan? Jag kan inte sitta och läsa om det står en hög med disk på diskbänken eller om tvättkorgen svämmar över. Det stör min koncentration. F-n vi har ju tre barn! Det är inte bara att "skita" i allt. När barnen kommer hem från skolan är det helt kört att kunna sitta och plugga. Då måste jag laga mat och köra till träningar, osv... Han själv kommer hem helt slut från sitt arbete mellan kl 20-21. Så där får man inte så mycket hjälp. Och dessutom bidrar han till att diskhögen växer, eftersom han är så slut att han inte orkar sätta in middagstallriken i diskmaskinen.

Ursäkta att jag klagar, but I´m soon going NUTS!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0