Gnäll...

Okej, när jag ändå är på gång med att gnälla, kan jag lika gärna posta ett gnällmeddelande till...

Maken bortrest i dag. Fick fixa barnvakt så jag kunde gå på min dans... Pappa var snäll och ställde upp.

(och nu till gnället...)

Meeeen, va stökigt det är när jag kommer hem! Får liksom börja med att röja upp i hela huset. Bara för att det är en barnvakt i huset behöver det inte betyda att man kan göra hur som helst?  Barnvakten är inte barnvakt på riktigt heller. Den stora sonen klagade... "Vi behöver inte morfar här som barnvakt. Han tittar ändå bara på tv:n." Hmmm, pappa är bra, han ställer alltid upp... Men, tyvärr har han noll koll! Fick ringa hem från dansen och instruera honom hur man skulle göra välling. Det tog drygt 10 minuter att förklara det på telefonen...

Hittade förresten lilleman sovandes mitt på golvet... Hmm, man undrar ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0