Lyckan var kort...

F-n, är så himla besviken och ledsen.

För tre dagar sedan öppnade jag min deklaration och såg att jag skulle få tillbaka en ganska så stor summa pengar. Yippie!! Det var verkligen längesedan. Blev överlycklig och började genast planera lite välbehövlig inköp. Pengarna behövdes verkligen efter en vår med mycket utgifter.

Idag öppnade maken sin deklaration...
Han ska betala tillbaka nästan 3 gånger så mycket som vad min summa var på...
Jag blev så ledsen att jag ligger här och gråter nu. I tre dagar hann jag "gotta" mig över pengarna. Ja, ja, det är ju "bara" lite pengar. Vi överlever det också. Men det hade varit gott med lite extra klirr i kassan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0