Vad gjort i dag?

Inte möe...
Eller jo, jag har städat fast jag egentligen skulle plugga. Den nya kursboken kom med posten idag, så jag hade inget att skylla på. "Huvudräkning - En inkörsport till matematiken" heter boken... spännande va?

Hängde ut tvätten idag för första gången i år. Då är det vår!!

Var och tränade också. Ett pass step, ett pass easyline (cirkelträning) och ett pass stretch... alla passen är 30 minuter. Väldigt skönt. Men hjälp va trött jag va på easylinen. Kom direkt från step så jag hade världens mjölksyra... Men ledaren är en energisk tjej som hela tiden spänner ögon i en och säger: "fortare fortare!!!" Så det är bara att pumpa på.

Få se om det kan bli ett kort här... inte från idag men något annat kul...

Krama brorsan... HÅRT!!

image229

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0