Chicagogänget!

Nu har jag varit och träffat Chicagogänget, dvs min mammas kusin med man. De har varit här i Sverige några veckor och ska åka vidare till Tyskland på måndag.  Det är alltid lika skojigt att träffa dem. Men, hjälp vad min engelska är dålig för tillfället. I bland är jag riktigt haj på engelska (speciellt när jag pratar med mig själv hemma ensam). Men i dag var det som sagt uruselt. Fick bara sagt typ hälften av det jag ville säga. Mammas kusin är ju svenska, men har bott i USA i över 40 år, men hennes man är amerikanare. Som tur är så förstår han svenska bra.

Hoppas vi träffas snart igen.

Maken ute och festar. Hoppas han inte kommer hem för sent för jag ska jobba i morgon, tidigt.

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0