Hälsodag...

Mitt "nya" hälsosamma jag har börjat! Tänkte jag skulle skippa kaffet idag för jag har haft ont i magen det sista och hjärtklappning. Men när klockan var 20 var jag tvungen att ha mig en kopp. Huvudvärk och snurrig blev jag utan kaffe... Inte värt det. ;-) Köpte lite piller på hälsokosten för ballongmage. Spännande att se om de funkar.

Gjorde en trevlig upptäckt i dag. Skatteåtebäringen har funnits på mitt konto någon dag utan att jag har märkt det. :-) Ska försöka hålla i pengarna nu, så jag (och kanske resten av familjen) kan komma ut på en resa. Jag och en väninna planerar att åka till N Y på en liten (?) minishopping semester. :-)

Förövrigt har jag klippt mig idag. Det var ett halvår sedan sist. :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0