Onsdag!

I dag har jag inte varit utanför dörren (bara hämtat posten). Det känns i huvudet nu. :-(

Jag och lilleman vaknade när alla gjorde sig i ordning i morse. Men vi lyckades somna om och vaknade kl 10. Så det blev lite konstigt med alla tider. Har suttit och kollat på OS mest hela dagen.

Dottern bakade matbröd efter skolan. Jag försökte att inte lägga mig i, men jag har lite kontrollbehov, så det gick inte så bra. Men resultatet blev i a f  bra.

Svärfar var sedan här och kopplade in vår gasspis som vi har haft (omonterad) i snart 7 år, då vi gjorde om köket. Så nu äntligen har vi mer än 2 plattor att laga mat på. :-)

Sedan satt vi och kollade på alla som var inne hos grannen på husvisning. Tydligen var det 64 familjer som var anmälda till visningen. (det är en visning på lördag också) Hoppas vi får trevliga grannar. Vi har kompisar som var på visningen som berättade att en gammal farbror hade lagt bud. Inte vill vi ha någon pensionär där. Det är ju som klippt och skuret för en ung barnfamilj...

Här kommer lite bilder från idag.


Söta Matilda


Brödet hon bakade


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0