Helvetesnatt!

Det är precis vad vi hade i natt.

Patrik hade somnat för länge sedan och jag hade slumrat till ett avsnitt av Sjukhuset via webb-tv. (ja, jag vet, jag är lite nördig) Släckte lampan vid 1-tiden och strax därefter började Albin att bli orolig. Jag var på min vakt. Man kan aldrig lita på magsjuka. Hade även denna natt brett ut ett stort badlakan över kuddarna i sängen, utifall "att". Mycket riktigt. Albin släpper värsta spyan rätt i sängen... efter 36 timmar som kräkfri! Urk!!!! Sedan kräktes han med jämna mellanrum hela natten. Så ännu en natt utan sömn. :-(

Patrik stannade hemma från jobbet i dag för att vara på den säkra sidan. Han skulle egentligen till Oslo i dag men vågade inte chansa. Vi har varit sååå slappa. Jag har inte kommit ur pyjamasen alls. Albin har inte kräkts sedan kl 6 i morse. Hoppas han klarar sig nu och resten av familjen också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0