Jul och skolarbete...

... går inte ihop! Jag vill inte sitta dag och natt nu och skriva på vår uppsats. Det är dödens tråkigt!!! Inlämning om 6 dagar! Men en dag går bort minst, nyår! :-( Ja ja, jag satt till nästan kl 03 i natt (+ att jag jobbat några timmar i dag) och det blir nog minst lika sent i kväll...

Men nej, jag hade egentligen inte tänkt att klaga i det här inlägget, utan visa lite bilder från julafton och så...

Här kommer det:

Dan före dan slog vi till och hade en minikräftskiva. Eller, barnen åt kräftor, Patrik och jag åt lax och skaldjurspaté.



Julafton

Albin har hämtat ett paket av tomten...



Många familjer öppnar paket...



Albin förväntansfull...


Matilda är alltid nöjd!


Svärmor öppnar paket!


Svågern och svägerskan... (de nygifta)


Pappsen!


Fabian med en av sina julklappar, Guitar Hero


Åsså det årliga julbadet... ( minusgrader i luften)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0