Punka!

I dag började allt så bra. Redan kvart i åtta spände jag fast Albin i barnstolen för att köra till frukosten på dagis. Det var riktigt tidigt för att vara mig. För bra för att vara sant... När jag körde ut från vår gata tyckte jag att bilen kändes konstig att köra. Den drog så åt höger. Men annars var det inget konstigt. Lämnade Albin och kollade sedan bilen och jajamensan, det var punka på höger framdäck... Grrrrr!! Tur i oturen så stod vår andra bil kvar hemma (Har svärföräldrarnas bil också nu när de är borta) Gick hem för att ta den. När jag nästan var hemma såg jag att grannens lilla hund var ute och sprang. Den hade rymt så jag fick knacka på och meddela dem det. (och inte fick man ett tack för det) Det innebar att jag givetvis blev sen till skolan.

Har varit hos frissan idag. Vet inte om det blev bra eller inte...Men det blev dyrt i a f. (För att jag köpte en hårprodukt som var nästan lika dyr som själva klippningen) Mitt hår är på utväxt nu och har kommit till en besvärlig längd. Luggen är helt hopplös! *väx väx väx...*

Nu på kvällen hoppade jag in och jobbade ett par timmar. Det kändes bra. Man gör ju ändå inget vettigt hemma... (Har massor med skolarbete, men förtränger dem.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0