Grrrr!

Nätverksanslutningen på min bärbara funkar inte. Den funkade i går kväll, precis innan jag la mig men i förmiddags gjorde den inte det. Sedan fick jag upp ett meddelande om att nätverkskortet inte funkade, var god kontakta Internetleverantör (eller nåt sånt). Satt i världens längsta telefonkö (över 1 timma) samtidigt som jag försökte natta Albin och styra upp de stora barnen. Och när jag väl kommer fram säger den vänliga tjejen att det inte är hennes bord. Jag skulle kontakta företaget som står för rautern. Meeeen, hur skulle jag veta det. Och tror ni de hade öppet så här sent? Grrrrrr! Varför händer det alltid konstiga saker med datorn när maken är bortrest. Det slår ta mig tusan aldrig fel!!!!!



En positiv sak är att jag har varit på gymmet idag. Körde cirkelträning + crosstrainern 15 minuter. Puh!
Och innan det var jag och shoppade lite. Hittade på rean två fina blusar. (eller vad man nu kallar det för)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0