Jag är elak...

Fattar inte att min käre make står ut med mig, helt ärligt...
Har suttit med en hemtenta hela dagen och när P kom hem i kväll så fick han sig en avhyvling. Jag har kallat honom för det värsta du kan tänka dig. Jag sprang ut (endast iförd tunn tröja och birkenstock) och slängde igen dörren i protest. (i protest för vad??) Jag har bett han dra åt H---vete! (Allt detta pga stress, jag klarar inte av stress)

OCH ändå är han så snäll och gör te åt mig och kommer med koppen till skrivbordet där jag sitter. Hmmmm!
Så snäll är aldrig jag.

MEN nu ska jag vara så snäll och lägga ut bilderna från vår jätteroliga nyårsfirande!

Håll till godo...


God mat!

image160

Värdparet
image161

Nu börjar showen...
(höll på att missa tolvslaget)
image162

Snygg vinkel
image163

Kareokee.
..Elvis Presley....Yeeeah!
image164

Hmm, jag tror att ord är överflödiga... Här är vi bra i gasen!
image165

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0