Fixa-mig-själv-dagen.

Låg i sängen och surfade på Internet ända till klockan 5 i morse...
Blev väckt utav telefonen kl 10 och har då en säljare i luren som undrade på bred skånska om jag ville nappa på ett erbjudande från tidningen Amelia. Jättefina premier utlovades... Jag sa att jag fortfarande väntade på premierna från förra prenumerationsomgången, och att det gått jättelång tid sedan jag betalade räkningen (sedan ska det bara ta några veckor innan premien kommer) Så någon premie går inte att locka med. Tack å hej!!

Blev något snopen när jag senare hämtar posten och där i lådan ligger.... just det, premien från Amelia...hehe.
- en skitful bajsbrun väska, men ett ganska så snyggt halsband med tillhörande örhängen. Ja ja, gratis...

I dag passade jag på att ha en liten "egen dag". Jag har färgat håret och avlägsnat hår på benen. Sånt som man i normala fall inte har mycket tid över till att göra. Sen frukost och nu vet jag inte vad jag ska göra. Måste erkänna att jag är lite rastlös. Barnen kommer någon gång i kväll från farmor och farfar. Längtar efter dem. Det är sååååå tyst utan dem.

Ska jag stryka kläder eller dammsuga nu?
Hmmm, tror jag ska ta ett tag med Mr Electrolux.

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0