Fredag...

Efter en intensiv jobbvecka har jag nu äntligen 8 dagar ledigt. Tyvärr åker maken bort i morgon till Boston och North Hampton, USA. Jag och barnen får stanna hemma då flygbiljetterna var alldeles för dyra och för att resan (utbildning) kom för snabbt inpå. Har nu i kväll suttit och skrivit på min shoppinglista som jag ska skicka med. Hela tiden kommer jag på något nytt att skiva till... hehe....

Jag ska få några dagar för mig själv nu i veckan för barnen ska till farmor och farfar. Det ska faktiskt bli skönt. Jag har inte sovit så bra de sista dagarna och så har jag en del projekt som jag ska ta itu med...

Vi har ätit kräftor här i kväll. Det var mumsigt.... en flaska vitt har slunkit ner också. Jag måste erkänna att jag är lite på pikalurven just nu...

Hejhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0