Besviken på IKEA!

Jag och Albin åkte till IKEA idag för vi hade ingenting att göra. Tänkte vi kunde äta lunch och fika där. Hungrig gick vi till restaurangen och stod länge och valde mellan laxen (med nån rotsaksfräs) och lammfärsbiffar med Persisk potatissallad (såg jättegod ut på bilden...) Jag tog lammfärsbiffarna... Och "Schlaffs" så hamnade nåt som såg ut som tre små köttfärs"bollar" (mer likt järpar) och nåt kletigt vitt med några skivade kalla potatisar simmandes i... Inte alls som på bilden där potatissalladen hade ett fint täcke av skivade oliver på. (inte en enda liten olivbit fanns i verkligheten) Men artig som jag är så tänkte jag inte kommentera det... Som tur var klagade kunden innan mig på samma mat. Han bytte t o m till en annan maträtt. Jag tog mod till mig och sa att jag också var besviken... Kassörskan lovade att säga till i köket om att maten inte stämmer överrens med bilden och i nästa andetag... " Det blir 89 kronor!" ... Isch! Kunde jag inte få liiite rabatt då? Snåljåpar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0