Sex and the city...

I går var jag och kollegan Camilla på bio.
Givetvis får man ju inte missa att se Sex and the city - the movie!!!

Vi blev lite fulla i skratt när vi såg publiken. Nästan bara tjejer (såklart) men några killar skymtades här och där. Vi undrade för oss själva, hur och varför de var med. Var de "medtvingade" eller gick de av eget intresse?

Nåväl, filmen var över förväntan, tycker jag. Jättemysig och bra. Lite skumt att se hur tjejerna har åldrats. De är inte "30- something", utan "40-something". Publiken var med och det skrattades, applåderades och tjoades.

Av mig får den betyg 5 av 5!!




Jag tycker Sarah Jessica Parker är sååå snygg... Kul att det finns någon man kan "titta på" när man närmar sig 40.



För att inte tala om Mr Big!! (förlåt Patrik) ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0