Student!

I dag tog jag och lilleman sovmorgon. Ända till klockan 11!!! Egentligen hade jag tänkt att ta lilleman till stan för att gå på det sista seminariet (för att göra en utvärdering av kursen, typ). Men när jag låg där i sängen så kändes det helt onödigt.

Sedan gick jag och Albin ut och satte oss på altanen. Men det var för olidligt varmt så vi bredde ut en filt på gräsmattan och la oss där i stället. Albin somnade igen och sov nån timme. Han är inte riktigt kry, det märks.

På eftermiddagen gick vi över till grannen och firade dottern i familjen som tog studenten idag.
Mycket god mat och trevligt folk!!

Nu har mitt sommarlov också börjat (bortsett från att jag ska jobba mycket i sommar). Jag har lovat mig själv att läsa mycket bra böcker i sommar och inte sitta så mycket framför datorn.

Så, hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0