Tenta...

I dag har jag tentat! Kursen heter "Elevers grundläggande matematikdidaktik". Faktiskt den bästa kursen jag gått på lärarprogrammet. Jag har fått många "a ha" upplevelser. Tentan i dag gick bra, bättre än förväntat. Jag tror jag kommer att klara den.

På kvällen åkte vi till havet hela dotterns klass med föräldrar och syskon. Det har vi som tradition varje år. Vi grillar (fast idag var det eldningsförbud) och spelar brännboll, föräldrar mot barnen. (vi vann!)

Nu är jag såååå trött. Har sovit skitkasst de senaste dagarna och tentan + en inlämning har sugit musten ur mig. Jag ska sova nu...

(å, hjälp vad varmt det är här i sovrummet...)


image285

Här får jag in en fullträff!! (tror jag...)

image284


image286

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0