Bombhot!

Redovisningsdag och eget arbete. I dag, liksom igår har jag haft en bra, kreativ dag. Fick gjort massor!!

När jag satt på bussen hem kl 16, så utbröt nästan tumult (stavas?)i stan då Centralstationen var bombhotad. De hade spärrat av stort område runtomkring. Inga bussar fick gå förbi. Det kändes lite konstigt. Har inte sett på nyheterna idag...

Jag har bestämt mig för att sätta klockan på en halvtimma tidigare för att gå ut på Power walk. Tror ni att jag klarar det?

Hej så länge...

Dagens bilder:

En kolteckning jag gjorde i skolan idag.
(ska monteras in i min bilddagbok)

image207

Målat med kaffe, rödbetssaft och blåbärssaft:
image208

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, vilka fina teckningar! Du har verklig talang! Ha en skön helg hela familjen! Kramar Lisa

2008-03-14 @ 10:24:35
URL: http://lisasbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0