Fredag!

Har suttit med mitt skolarbete dag och natt (nästan) den senaste veckan. Har varit på skolan från kl 9 ända till 20.45 (igår) och bara arbetat arbetat arbetat... Det har varit otroligt roligt. I dag var det redovisning och vår bok som vi hållt på med skulle vara klar. Min var det inte, tyvärr. Men i går när jag hade bestämt mig för att sitta hela natten och arbeta tyckte inte lilleman det. Han som alltid brukar sova så gott skrek och skrek. Tror kanske att han drömde mardrömmar. P skulle med flyget kl 07 så då la jag ner att hinna bli klar. Men jag får komplettera och ska lämna in på torsdag istället.

I går när jag stressad inför skolarbetet skulle gå in och hämta några (viktiga) kort på datorn gick det inte så bra. Verkar som om vi har fått nåt virus på datorn. INTE bra... Men nu har P kört lite virussökning och 6 filer var smittade (och åtgärdade hoppas vi...)

Nu i a f tittar vi på Let´s dance och dricker rödtjut. Snart blir det bingen för min del. I morgon sovmorgon för första gången på länge känns det som ( i alla fall sedan förra helgen) På söndag ska jag jobba, så det är bäst att passa på.

Ska försöka lägga upp några kort för jag har varit flitig med kameran det sista...Just det ja, kameran tappade jag i golvet häromdagen så den gick sönder. :-( Har varit såååå klantig... Men tur att vi har en kamera till.

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0