Gina Tricot

Kunde inte låta bli att gå lite i affärer idag. Jag har ju varit så duktig den här månaden och inte köpt något onödigt alls. Det enda jag har köpt är lite kontorsmaterial och en kopp kaffe/ dag (+ bulle och frukt). Har helt enkelt hållt mig borta från affärer och shoppig. Men idag gick jag in på Gina Tricot och jag blev faktiskt inte så imponerad. Ganska så grälla färger och konstigt mode. Kanske jag var inne i en "Gina Tricot/Ungdom"? Blev inte alls sugen. (och tur är väl det) Hoppas jag klarar månaden ut utan shopping. :-) Fast, jackan (Parkas) jag såg var jättefin förstås...

Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad duktigt du blivit på att uppdatera bloggen! Kul! Kram

2008-03-14 @ 16:40:32
URL: http://lisasbilder.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0